sobota, 8 września 2012

Welcome!

Hey hi hello!
Postanowiłam założyć osobnego  bloga na moje shoty, których mi przybywa ciągle. Mam kilka zaczętych, teraz muszę je skończyć i opublikować. Na razie w swojej karierze napisałam dwa. Telephone i With you till the end. Reszta w bliżej nieokreślonej przyszłości.

  • Niestety... New Beginning został przeze mnie uśpiony na czas nieokreślony. Przykro mi, ale tak będzie lepiej. Obecnie pracuję nad Like A Cannonball, które jest dla mnie niesamowicie ważne. Potrzebuję naprawdę dużo czasu, żeby móc je dobrze rozegrać. Mam nadzieję, że nikogo nie zawiodłam.
  • Total Eclipse tak jakby jest skończony. Dziś raczej skończę epilog i się z nim pożegnam, ale uwaga! Istnieje szansa, że napiszę jakiś dodatek. Jeden, czy dwa. Zawarłabym w nich raczej wydarzenia, które miały miejsce między ostatnim rozdziałem, a epilogiem. Nie byłby długie, ale to dla tych, którzy tak ja są z nim związani. Co wy na to? :D
  • Shoty, które będę tutaj umieszczać są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Obowiązuje zakaz kopiowania i edytowania! 

Love ya all!
Dee Super Monkey!

2 komentarze:

  1. Hohohohoho Noo peffnie <3.
    A z Total tak , taaak . dodatek kochana <3.

    x.x Elizaa. :*

    OdpowiedzUsuń